dimarts, 20 de setembre del 2011

No oblidis les teves adreces!

Ja he començat les classes i ja he après noves coses. Ahir em van ensenyar com guardar les adreces webs en un lloc a internet per no perdre-les! Es tracta del Delicious, una web molt útil ja què, a més de guardar les teves adreces per etiquetes, és a dir, d'una manera molt organitzada,  pots veure les adreces dels teus amics i no amics.


També vaig aprendre què era un canal RSS, d'aquí poc faré que aquest blog ho sigui, i consisteix en difondre la informació actualitzada del canal a totes aquelles persones que l'han escollit com a canal favorit. Això sí que és xulo! Puc concretar molt la informació que vull que m'arribi diàriament només amb un ''clic''!


Espero anar aprenent més coses perquè estic veient que això d'internet em costa molt!

Petons lectors!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada