diumenge, 25 de setembre del 2011

El llibre sagrat pels perduts

Bona tarda a tots!

Ara mateix he acabat el llibre que m'han demanat que em llegís per aquest dimecres: ''Usos educatius dels blogs. Recursos, orientacions i experiències per a docents.''

Es tracta d'una mena d'enciclopèdia o diccionari per la utilització dels blogs. En el llibre explica la importància dels blogs en els contextos educatius, com utilitzar-los, quins tipus de blogs hi ha, pàgines d'interès, una sèrie de definicions bàsiques per entendre millor el seu ús, experiències de professors que els utilitzen com a material docent i pàgines webs d'interès. És una mica ''popurrí'' de tot el que envolta un blog.

Personalment, quan conec un lloc nou a internet m'agrada anar descobrint-lo amb l'experiència, fent proves, experimentant amb tots els enllaços que hi ha...i per tant, no em feia molta gràcia haver de llegir-me el llibre. Però no ha estat del tot malament, perquè ara ja vaig amb una mica més de coneixement, sobretot per a les classes, perquè quan el professor parlava no m'enterava de res!

Així que pels que aneu molt perduts en el tema dels blogs ja teniu per on començar!

Petons!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada